Saturday, 4 December 2010

Cuti panjang..

Hello frens...

I am going to take looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooog holiday (err... 1 week jer!). Wanna clear leave! Lepas nie aku ada lagi 1 hari aje and reserve utk gi Orientasi Aiman (ops! mcm ibu lak yg nk masuk skul...)

To frens out there...

Selamat bercuti!!! (utk yg same reason ngan gue!)

Selamat menyambut Maal Hijrah!

Tuesday, 30 November 2010

RH Part 3: Bahind d scene

hehehe... tak abihx2 lagi dgn raya haji gue! Ok.. ok.. last dah... (jgn borinks ya!)

Nie nk citer pengalaman pemilihan kambing. Ladang ni terletak di jalan MRR2 menghala ke KL semula dr UIA/Kuantan. Then naik bukit..... taraaaaaa!

Kambing kami plg depan... yg itam tu! Depa nie imported dr New Zealand (insya Allah kalau bdk yg organize nie x tipu kami-lah! hehehe)

Yg nie kambing version Malaysia. kecik kan if compare ngan yg td?


Yg nie birix2 (or`shaun d sheep' .... bak kata cik Riko! hehehe)


Heroes 2 nie tgh syok tgk haiwan yg jarangX2 (ker x penah kottt!) dijumpai depa!


Aisyah nmpk cool but... mmg takut amat! siap pesan kt gue..." kalu goat tu dtg blkg org.. ibu bgtau yea!" hehehe

tuan punye ladang ehh.. silap! hehehe... tuan punye budget!

Ayah : "Mcm ok.. tp tak kan nk suruh isteri saya masak sekor kambing nih?"

Aiman : "kambing nie.. kalu kita bela kan ayah...elok gak! "

Adam : " Ok! settle sumer... Adam bayar! ibu tolong makan jer!"

**Sekian**