Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 1 October 2007

Ni gambo Aiman masa umur 7 months.
Gambo Aiman 1 year.
Ini gambar favourite gue. Muhammad Aiman Najmi @ 1 year plus... Gambar ini telah menobatkan dia sebagai 'Prince of Carrefour' cwgn Wangsa Maju tahun 2006.

***************** ***********************
Susah Hati... susah hati... I baru dpt sms dari Tadika Sufi (Nursery Aiman & Adam) saying that it will be close for Hari Raya start from 13/10- 21/10. camner nih??? I baru plan nak anto Aisyah situ lps raye coz Tadika Twinkle Tots close lagi lamer! Aisey...


Last weekend mum and dad dtg KL tapi dok umah Mak Su gue kat Wangsa Maju. So, last saturday berbuka amat meriahnyee.... Makcik I from Ipoh pun ada gak! Arif (adik bongsu gue) dan Amin & family pun ader! Kiteorg makan nasi kerabu yg my mum buat. Sedap-nyeee.. Aku bawak kuih keria ciptaan gue (coz aku maleh nak sira gula, taruk gula yg aku mesin..ala mcm kat donut tur! he..he..) itu pun pembantu peribadi aku yang 2 orang tu lebih-lebih! Grrr...

No comments: