Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 27 May 2010

Cuti Wesak tapi aku kerja...

hmm... gitu-lah nasib aku! Org lain sumer gumbire ber-cuti 3hari... ada yg gi bercuti dgn anakX2, balik kampung tak pun ada ler program bersama family kan? tapi aku... KERJA! KERJA... KERJA..
geram pun ada sbb tak ikut rotation... ada delaer yg tak penah duty on Public Holiday `terlepas' begitu ajer! mmg aku HOT tapi... siapa-lah aku! sooooooooooooooorrrbbb

So, selamat bercuti utk kengkawan yea! yg mana blk kg tur... drive ler elokX2... Yg pegi bercuti jgn lupakan keselamatan taw!

Utk anak-anak ibu.. Aisyah yg demam, sian die kena pi gak skul sbb peksa kannn? sib baik dah last day! Aiman pun sama... kelakar pun ada sbb everydaydlm keter ms ptg amik ibu selalu report... "Ayah, ibu, Aiman betul sumer.... cikgu bg adiah gulaX2! besttt" Cume aku n ayah die kena siap duit ler... dah janji nak beli PSP! Arrrrghh..... Ops... Adam lak semakin manja, mesti majuk sbb aku takde besok teman die! Isshhh....

Chow....

1 comment:

Nurul a.k.a Riko said...

Jgn mare...ahkak balik kg. yewwww. Nak kirim aper2 tak..he..he..he..oklah gurau2 ajer.

Awat gituk??? tak aci kan. Naper tak bersuara? Bukan aper...nanti lagiklah naik lemak berkrim.

Well done Aiman! Pandainyer dia..mcm kakak dia gak. Auntie Nurul proud of u.