Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 26 August 2010

Gue bercuti...

Salam kengkawan, di sini gue nak habaq yg gue akan bercuti dr 27/08 - 31/08. Sajer nak perabih cuti n berehat n plan nak shopping baju raye anakX2 kt Sogo n Masjid India. Ohh... tau.. tau... mesti sesak punyer coz besok Nuzul Quran... so warga Selangor mesti membanjiri KL utk shopping!! Tapi.... gue maner ada ms dah.... kena pi jugak this weekend.

If I rajin, I akan blog walking frm my umah but normally aku jarang sgttttt tenet kt umah becos of my kids! Depa suke kacau-lahhh.... grrrr! Tgk-lah camaner.....

Bye-bye.... Selamat bercuti yea!

6 comments:

Nurul a.k.a Riko said...

Selamat bercuti & selamat bershopping.

Sonoknyer cuti panjang!

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

selamat bershopping kawan! jangan lupa share hasil borongan tau..

sahromnasrudin said...

salam.selamat bercuti dan bersoping

penjejak maya said...

salam,

selamat bershopping..

[leily.laily] said...

selamat bercuti n soping sakan kak nur.. =)

Aimi said...

amacam, byk tak hasil shopping tu?? mesti best kan... awak dahla dekat, anytime blh pi...mcm saya mmg kena buat awal2, selalunya before puasa...sebab selalu shopping kat SOGO... senang, situ byk tempat blh harung sekali...