Monday, 9 May 2011

Celebrate Mother's Day

Salam frens... bersiaran kita di minggu baru di bulan MAY yg banyaaaakkkkk istimewa bg-ku! korang suke tak bln May? Aku sukeeeeee bangeeeeettt.... sbb apa??? Ada byk sebab... 1stly Mother's Day lerrr! 2ndly.... my youngest son bday.... Adam & lastly... ME! then aku suke sbb start cuti skul... mcm budak std 1 ijau daaa!) dan juga... byk celebration gak kan spt Hari Guru, Hari Jururawat (kalo x silap), Hari Telekomunikasi, Hari Tentera (ntah darat ker laut ntah...) bla.. bla..


Ops.. meh kite tgk kt mana kami celebrate smlm.






1st time dtg cnie... kami pi tgh hari sbb takut ramei org tang dinner. Yg nie cwgn Setiawangsa.



Ms tgh tunggu order... kami bergambo dulu. Ehh.. lupe lak, order tu kena pi pilih sendiri mcm beli brg basah kt paso turrrr! :))



ehh.. gaye apa ni Adam???

Order air dulu... Jus tembikai utk Ibu, Oren utk Aisyah, Teh Ais Limau utk Aiman & Barli utk Ayah.



Dah sampai.... ikan bakoooo! my fav...




Udang pun kena bako gaks!




Ikan pari... peberet Mr Hubby.




Sup utk 3A yg tak mkn pedas!




pencicah ikan...



Alhamdulillah.... kenyang! pose skettt...



Tengkiu Yang... Muaaahhhss!



6 comments:

Mamaleesya said...

mamaleesya pun suke bulan mei sbb besday mamaleesya ngan hubby pun bulan mei :)

arLene said...

nape muka yang kak nur tuh masam jer? bil makannyer mahal ker?hehehe

Nur a.k.a admansyah said...

Oww.. ye ker Mamaleesya? nanti kite celenbrate sesama ekk!:))

Linn, mmg muke die mcm tur! susah nooo nk smile. Tak caye.. tanye K.Sya sblh ko tur!

Nurul a.k.a Riko said...

Nak tumpang semangkuk gak....aku punya 11th Anniversary pun bulan 5 gak...27th May..konpem nko ingat kan...cz selang beberapa hari ajer dgn yr birthday.

Aku pun dah lamer bangat x makan kat Sekinchan...pernah makan kat situ sekali ajer.

Awat muka Nazri mcm tension ajer he..he..he..he..ker sebab musim skrg panas?

izman said...

pergh... sedapnya ikan bakar. nasib baik jauh, kalau tak aku mesti dah ke sana.

Nur a.k.a admansyah said...

Nurul:
Kekdg aku lupa gaks sbb tertukar ngan k.cik yg lbh kurang Anibersari ngan ko! hehehe..
Mr hubby aku tur.. mmg tak mkn gambo kott! susah nk senyum..

Izman:
Aku dgr kt Klang lagi meriah ikan bakar-nya! lagi murah... yg nie style jer lebih 7 mahal gaks! sib baik sedap...