Monday, 1 October 2012

Revision kt ofis! hihihi

Today I've got class! So, need to do preparation  as requested by Dr Noraini. Ehh... bkn Dr suruh wat latihan kt rumah ker? adoiii.... Ade 3 soklan calculation & 1 teori. Ekcelli dh buat sikit2 tp kene revision sikit kot2 Dr tanye dlm class nanti.
Opsie... letcurer I ni `import' dr IIUM... part timer kt INCEIF ni. Orgnya dlm 40's tp dh ade titile PHD kt UK (kott...). Wokehhh... ni mmg subject calculation! REPORTING (Account-lah...)

Byk lg ker nie...?
Opsss..... sajer nk selit pic I masak dinner mlm td. Ni kn udang goreng tepung kan? tapi... uols tahu tk camaner nk wat `ala2 gelembung' mcm kt kedai tu? agak2... kene bancuh mcm wat cucur tu yea? please share....

3 comments:

Cho Zila said...

ooooitt.... sempat lagi yerk... aku tension astroni jadi sibuk lak tak sempat nak meronda2...

Nurul a.k.a Riko said...

Sorrry babe...cz called nko masa nko bz dgn buat revision last monday.

Aku doakan moga sem kali nie nko akan buat lagik yang terbaik from sem yg lepas2..

Sedapnyer tengok udang goreng tu...rasa aku kalo nko nak buat mcm udang tepung yg debab2 tu...nko kena pakai serbuk penaik..then biarkan seketika tepung tu. then baru nko goreng macam wat cucur tu...he..he..he..Aku lum cuba lagik..tp aku rasa macam tu kut.

Nur a.k.a admansyah said...

last day hr tu kn? fahammmm... takpe2 masyukkkkk

Babe, aku punrs cenggitu! nanti gue try yea...