Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 6 November 2007

MamiBaby Keluaran Nov 07

Happy... Happy... sangat coz smlm ms belek-belek mag MamiBaby terbaru "Alamak! Adam Nazrin!!" Ada muka baby gue ler... This is d first time gambo Adam kuar majalah. He.. he.. actually ni ler hobi gue since bergelar ibu hampir 6 tahun! Menghantar gambar 3A dlm peraduan or suka-suka pun ada. Bukan apa, seronok bila tgk gambo depa kuar... Cuma yg tak seronotnyee... bila nak pi amik hadiah! Pernah zaman Aisyah dulu, gi sampai PJ (KarangKraf Ofis). Muke hubby gue dah mcm cuka coz die mmg not familiar with PJ area. Nasib baik dapat hadiah set mandian plus bedak satu kotak beso! save budget for few months. Pernah gak satu kali ms gi amik hadiah Aiman plak, kena kejo dek anjing! Dapat hadiah.... toys aje! Marah betul my hubby ms tur! He..he.. Jangan maree ye Yang, nanti cepat tue! Dan yang paling best sekali bila ms anto peraduan Bayi Comel Carrefour 2006. Hantar dah ler last day, tup-tup ms dieorg called Aiman dpt Grand Prize!! Free Pampers All night setahun. Besttt....

14th Nov sok lusa nie, genap 6 tahun usia puteri gue Nuraisyah Irdina bermakna dah 6 tahun gue jadi ibu mithali. Peewiiit!! Tak sangka dah beso anak dara gue nih! Lagi 2 bulan, dah masuk darjah 1. Aisyah dapat masuk sekolah Wangsa Jaya, Seksyen 4 setelah gue tukarkan die from sekolah glamer.. Sek. Setiawangsa. Actually, aku ni cam takde pendirian plak. Ms first dapat Sek. Setiawangsa tu, gabra sikit coz hubby I cakap susah nak arrange transport. Dulu, ms I nak register die kata OK die buleh amik & anto. Dah dpt, die tak nak plak! Grrr... Yang paling sedih is bila best friend gue, Nurul bagitau yang Sofea at last dapat Sek. Setiawangsa!! Tak pe yea Riko.. moga ada hikmah di sebalik perpisahan ini.

1 comment:

Nurul a.k.a Riko said...

Nur..
congrats! nko nie mmg leh dpt award Ibu yg rajin menganto gambo anak...
bagus aper...nanti aku nk belek gambo Adam...mesti cute kan.