Tuesday, 26 April 2011

Ashraf Muslim bertunang?

Frens... bkn nk gossip taw! nie citer baik... Ashraf dah pun selamat bertunang dgn gadis pilihan-nya. ehh.. apa kena-mengena ngan gue nih? :) takde ler nk nyibuk cuma... nk sharing kisah keluarga gadis pilihan Ashraf nie.

Kisah bermula 2-3 thn lalu (if I've not mistaken year 2009). Daku diserang batuk2 yg agak kronik. Siang tak ketara... tapi bila ptg jer mesti nk batuk. Then malam dlm kol 3 pagi mesti start yg non-stop sapai 1 jam then br leh tido. Daku try minum air suam-lah, jumpe Dr biase... dh byk kali & mcm2 ubat batuk dh daku teguk tapi.... sumer TAK JADI. Hingga-lah Mr hubby cadang-kan kami pergi ke perubatan alternatif dan di sini-lah perkenalan kami dgn Hj Lokman cum Perubatan Al-Hidayah. Alhamdulillah... dgn Izin Allah.... hanya berbekal-kan ayat2 Al-Quran yg HARUS diamalkan... `penyakit misteri' daku berjaya sembuh. Tak perlu daku terangkan APA SAKIT-KU... yg pasti, kalau ada di antara kengkawan yg ingin mencuba perubatan alternatif... jgn salah pilih yea! bkn apa... mcm2 kes bomoh yg `tak bertauliah'.

Kini, Hj Lokman dah buka Klinik (saper nk gi... rujuk sini yea!). Ms dulu... kami pi berubat mlm sebab Hj Lokman kerja di waktu siang di sebuah syarikat terkemuka dan ber-jawatan tinggi. Dgr-nya... laa nie beliau dah tak kerja lagi... mmg sepenuh masa di pusat perubatan beliau.

Ehhh.... dah lari tajuk ker daku nie? hehehe.... nk tau kisah cinta depa..... meh baca Cinta Ashraf . Kalo nak citer penuh... meh skodeng Blog Tuan Haji Lokman sendiri. Asal-nya.. Ashraf ni berubat mcm daku tapi ntah mcm mn dah tersangkut kt anak dara Hj Lokman. Tahniah utk tuan haji sbb dpt menantu glamer :)) & moga jodoh kalian berkekalan yea! Amin....

No comments: