Friday, 29 April 2011

continue: lagi piccas OSK Annual Dinner

err.. sementara masih di bln yg sama, kome tgk je laa pics gedik dr me & the geng ms Dinner hr tur! aku maleh nk tulih citer yg dh basi nie... (salah saper? aku jugaks...) kome layan je larrrr


Dlm toilet depan cermin... br lepas touch-up:) Me, Tuti, Farah & Sasya


Diapit 2 dara yg sweet....



tambah Kak Leha, Kak Aida & Kak Zai



Geng semeja aku... (maaf, pics mknn takde sbb malu kt jiran semeja!)

Nie nk citer sket... 1 grup cume 5 org then organizer akn `matching-kan' dgn lagi 5 makhluk dr Dept mana ntah! then we found out that we were same table with Research Dept. ellemek... mcm tau jer ada SA kt dept tu! opsie...


muke poyosss


candid!


kwn2 dr meja laen dtg melawat :0



gedikkkksss



pemandangan yg X indah... rakan semeja dgn kami.... No Comment! :*


5 comments:

izman said...

yg non muslim tu minum arak ke? heh... kalau ye, memang tak menghormati teman semeja beragama Islam. entahlah.... dah syarikat deme.

Nur a.k.a admansyah said...

Tu lar... Kiteorg mmg berbulu tgk depa! Bkn die sorang taw Izman! Ada satu meja tu... Sumer minum walhal agama Islam. Every year mmg mcm nie AD kiteorg... Tu yg aku maleh nk pi

Nurul a.k.a Riko said...

Wah...suka tgk uolls bergambo..sakan yewwww!. Nampak ramai yg pilih kaler biru gitukkkk...u pun kaler biru kan.

.:nhalilah:. said...

hikhik.. comey akak..
kalo dah yg muslim pun minum.. yg non muslim apa lak nak respect..

Nur a.k.a admansyah said...

Riko:
Maybe.. but mostly for non-muslim dieorg pakai evening dress... black ler!

Nhalilah:
setuju! buat apa dieorg nk rase bersalah, kan???