Tuesday, 13 September 2011

Selamat Hari Jadi Sayang...


Atas nama cinta
Hati ini tak mungkin terbagi
Sampai nanti bila aku mati
Cinta ini hanya untuk engkau


Atas nama cinta
Kurelakan jalanku merana
Asal engkau akhirnya denganku
Kubersumpah atas nama cinta





Ya Allah... Aku bersyukur pada-Mu kerana telah mengurniakan-ku LELAKI INI sebagai peneman daku selama lebih 10 tahun...


Susah senang dirasai, suka-duka dikongsi, pahit-maung diharungi bersama...


Di anugerahi dgn permata yang soleh & solehah sebagai pelengkap hidup kami...


Semoga kurniaan ini KEKAL hingga ke akhir hayat kami...


Nur Sayang Abang Selamanya! InsyaAllah...






9 comments:

Cho Zila said...

ala sweetnyer kalau sang suami membaca... selamat hari jadi juga untuk suami nur... apalah hadiahnyakan..

arLene said...

waduh...romantikus gitu...hehehe

Nur a.k.a admansyah said...

Zila, biase ko tgk aku ROCK jer... tp sbnrnyaaaa mmg jiwang karatzzz! hahaha
hadiah? takde ape.. bini die ni kemut!

Alin, now u know me...
errr.. aku kopipes lirik lagu Rossa ler beb!

mama tisya said...

happy busday utk hubby akak..

**tudung tu bkn ariani..tudung biasa je bli kt jln tar

Nur a.k.a admansyah said...

Oooo... mirip2... oklah tur cantik aper!

Tq

Mamaleesya said...

lomentiknyeeee...mesti hubby makin sayang lepas baca entri ni :)

Nur a.k.a admansyah said...

hehe... Mamaleesya, mmg die terharu! cume... die mmg x romantik orgnya... huhu

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

pergghhh.. lomantikkka de amour ghitu.. heheheheh

candle light dinner la skali, tinggal 3A tu.. hahahahah

Nur a.k.a admansyah said...

candle lite? hehe... ntah biler larrr!

Dah ler tak penah tinggai ngn 3A, celebration pun Ayah yg bayorrr! adehhh..