Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 17 June 2008

Happy Father's Day!

Sorry... terlambat! Actually... gue bagi `laluan' utk my fotopages dulu. Smlm, sibuk edit gambo utk entry singgah di Terengganu & ada wish kat sana. The wishes also goes to... my `daddy' En. Hashim & my father in-law... En. Yusof. Juga... En. Rosley Faizal a.k.a. Abg Long, Amin, Zaidan, Abg Ubaidillah, Yusri, Sani & Nasrom a.k.a Su Mat (thanks a zilion dear..... pengorbanan-mu Allah saja mampu membalas-nya!). Anyway... this is the special entry for my ONE and ONLY and EVER husband (heh..heh... of course ler!)

Inilah ayah kepada anak-anakku a.k.a. 3A. Dari benihmu... lahirlah 3 budak comel yang di beri nama Aisyah, Aiman & Adam. Anak kelahiran Kelantan hampir 36 tahun yang lalu. Kami berkenalan tahun 1999 dan berkahwin pada 20.01.2001.

Menjadi ayah kepada Nuraisyah Irdina pada 14 November 2001, Muhd Aiman Najmi pada 28 August 2004 dan Muhd Adam Nazrin pada 17 May 2007. Satu-satunya penghargaan yang tak kan ku lupa ialah dia-lah SAKSI utama pada setiap kelahiran 3A (even Dr. pun jadi No.2 ms Adam lahir!), sentiasa menggenggam erat tangan-ku sambil membisikkan kalimah-kalimah suci Al-Quran sepanjang proses kelahiran anak-anakku!

Thanks so much.... Darling! I'm proud to have you as a father of my kids! Bersyukur sangat-sangat atas kurniaan Allah yang tiada ganti-nya di dunia yang fana ini. Kau berikan aku kekuatan dalam mengharungi hidup berumahtangga ini, memimpin-ku ke jalan Allah, menasihati-ku di kala kesusahan, menemani-ku di kala kesepian dan sentiasa bersama-ku susah dan senang. Sesungguhnya... dikau-lah suami dan AYAH yang tiada tandingan-nya!

Ibu & 3A always loves you... ayah!

1 comment:

Unknown said...

wah, "rumah" baru la.. cantik. terang benderang..suka saya tengok... awak boleh tambah macam2 tau untuk memeriahkan "rumah" awak ni..

paling suka tengok gambar 3A yang besar amats tu..

lastly, saya wish sekali lagi kat ayah 3A, "HAPPY FATHER'S DAY"