Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 31 July 2008

Adam updated!

Sblm gue mulakan citer psl Adam, gue mau bgtau kengkawan yg gue BERJAYA PUASA hari senin & rabu (Israk Mikraj)... Alhamdulillah dgn berkat doa kawanX2 dan `kekuatan Iman-ku' heh.. heh...

As promised, this is the latest story from my youngest... Adam Nazrin. Suka sgt senyum mamat sorang nie... tgk tur nampak abih giginya yg 7 btg-nya!

Cakap... takde ler byk noo patah perkataan (bdk laki mmg `slow' ckp sikit kott) cuma kalau nak apaX2... tunjuk itu ini "nak! nak!" and now pantang tgk berus gigi terus "didi... didi.." sambil terus masuk mulut berus gigi kakak or abang die! uweeekkk.... "eh.. eh... Adam buat apa tu?" Ini lagi satu hobi Adam... tgk TV channel Oasis `Indahnya Iman'. Ralit ler die dok dgr each zikir sambil goyangX2 kepala and ambik tiket 1st class lagi, tau!!
Yg ni plak Cup Cakes yg gue order dr Dida (pls refer CC list kat sblh!). I order ms tgh pikir nak bukak puasa aper & roundX2 FP kengkawan... & tgk ada `cuppies for sales'. Terus call & collect... rupaX2-nya Dida nie dok kat same taman ngan gue & beberapa langkah ajer dr umah gue. Haiii... senang ler 3A lepas nie.... asal lapor cuppies aje, ibu die tahu mana nak carik! (bkn nak blajo buat sendirik!!!) errr... blm `sampai seru' lagi nak baking-mambaking nie... he..he....

4 comments:

Unknown said...

nur... adam dah sihat sepenuhnya ek.. amboi kemain lagi dia tengok tv tu .. ralit betul... oo dapat puasa that day ek.. bagus2... saya plak, memang azam nak puasa terus menerus.. tapikan rasanya hanya dapat puasa 4 hari seminggu la nur.. so sebulan dapat la 16 hari jer.. sebab kalau saya puasa jumaat, saya kena puasa sabtu.. suami saya tak bagi puasa sabtu dan ahad.. kitaorang banyak aktiviti.. takut saya penat katanya.. lain la kalau bulan ramadhan, memang slow la aktiviti kitaorang ni..

tv rumah nur tu, rasanya sama la tv yang mimi kata hadiah untuk peraduan kat seng heng tu..TV Plasma 42'Panasonic kan??

mimi memang perasan cuppies dida ni.. tu yang mimi rasa mimi pernah bagitau kat nur dulukan masa besday aiman.. sedap tak nur cuppies dia.. rasa cam nak order jer..lagipun dia duduk tak jauh mana.. yang lain kalau nak order jauh dan ada caj delivery plak tu..

alamak panjangnyer komen.. opss terlebih sudah!!

yong ibu chem said...

adam dah sihat yek?? eh bagus lah adam..tgk channel oasis..tak la tgk adyik tgk 613 je kan?? hehehehe haru tiap2 kali nak tgk kartun...

Janna Wan Muhammad said...

owh....I dah lama tak wat cuppies....ni tgh demam wat cream puff plak,hehehe.

Nur a.k.a admansyah said...

puasa 4 days a week? ok-lah tur.. Nur biase buat 2hr jer senin & khamis. TV 42'? isshh.. kat RM5K tur! kami punye cuma 32' Samsung, instalment C/card 0% interest lagik! heh..heh..(X mampu )CC tur... sedap & worth-it!

Yong.. channels 6** tur available on weekend ONLY! strict tau...

cream puff Janna? Aisyah suka tu..