Friday, 6 March 2009

Upin & Ipin versi 3A

Demam Upin & Ipin dah hampir berlalu, kan? he..he... sajer jer nak letak pic 3A ngan baju U&I yg depa pakai ms tgk Movie Geng itu hari. Ibu 3A pi beli kat psr mlm jer... Rm10 selai. Jommm...

yg nie... boleh jadi Kak Ros kot! Merah u...


Nie plak U&I version hampir botak! (rambut kena mesin dek ayah-nya!)


huhh... biler ms lak geng sorang nie `komercial break'! aisey... Korang jgn tak caya yg Adam msk Cinema hr tur SPORTING! Half citer terus zzzz...


Setelah di kumpulkan... jadi-lah Geng 3A!


... and yg nie plak... Upin sebenar! sebijik tak? he..he... nie kazen 3A... nama-nya Haziq!

7 comments:

[[ yong ibu chem ]] said...

tu dia..koleksi baju upin ipin.nasib rega sgguh ekonomi kan kak.klu mahal,tak de nya yong nak beli. hehehehee

aimi @ kamalina said...

wowww....3A pun dah ada baju2 ni.... korang punya lawa laaa.... Rm10 je nur..murahnya!!!! kat sini lum sampai la... kalau ada nanti saya nak beli yg sepasang lak.. hari tu yg kwn saya belikan, yg Haziq tu singkat sikit.. dia pun dah bising sebab kecik..so kenala carikan ganti nanti..

farah amoi said...

hehhehe
kak nur
x pe lambat hapdet pon
janji hapdet kan...?

kak, kat sini pon ramai org jual baju UI nih
rege rm10 gaks

tp x sempat lagi nak beli kan utk diorg ni
hehhehe

lawak ler
haziq tu
memang ada rupe UI la...

Cik Puan Mimi said...

anak2 awak pun suka upin ipin yek.. cute la dorang sedondon pakai baju tu..

anak2 mimi tak berapa suka tengok upin ipin ni.. kalau tunjuk kat depa pun, depa buat tak tau jerk.. geram betul

.:nhalilah:. said...

amboi2 3 badik ni layan baju2 upin ipin.. saya kalo anak2 dah beso.. mmg teringin nak m]bawak diorg jenjalan tgk wayang.. skrg ni tak boleh lagik.. sat gi si kenit tu melalak kat dlm panggung.. tak ke haru..

izman said...

cantik2 gak baju ipin dan upin ni yer. anak aku lebih suka ben 10. nanti aku kasi beli satu baju cam anak ko ni, nampak menarik. model dia patut botak jugak la...

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片