Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 7 June 2011

Aku bercuti

Sorry geng... dh lamer banget tak update! demam hr tu dh baik.. cuma selsema jer yg susah nk ilang. Neway, gue & family tgh bercuti di Kampung iaitu `from Kelate with Love'! hehe.. gue amik cuti seminggu (mmg kt Co. gue ada peruntukan `Block-leave' ... wajib amik taw!) .

Cuti kali nie mmg beshhhh sbb disertai oleh sumer adik-badik belah Mr Hubby & ada wat kenduri sket besok (Rabu). Normally time raye jer yg kami berkumpul ramei2 cenggini... tu pun 2 thn sekali. But.. ntah kali nie kebetulan laks! alhamdulillah... sonok biler tgk wajah2 MIL & FIL gumbira!

So geng... insya Allah kite bertemu lagi nx week ya! Daaa....

2 comments:

izman said...

semoga enjor bercuti bersama keluarga dan 3A. aku pun baru balik dari kelate.

Nur a.k.a admansyah said...

ko pi shopping ker? kt sana mknn yg meriah... if nk beli brg dgn murah, kena ckp Kelate! hehe