Wednesday, 15 August 2012

Ramadhan Gift

 Ni nk citer sket (bkn nk menunjuk... hrp maklum!) every year ofis my hubby akn bg gift to Remisier and this is for this year! Very special... not becoz of the content inside but.... BEKAS2-nyer! cantik you... I lupa nk snap pic satu2 bekas tu... dh mcm kotak harta karun you! OSK? hmm... Zila, ko jwb sket! Kurma sebijik pun TARAKKKK
 Yg ni plak client hubby bg. Chinese taw... biskut jer tp ada COP HALAL-nyer! hihihi
Biskut raye sebalang ni takde kene mengena dgn tajuk di atas sbb yg ni kami beli utk wat balik raya! Ambik ko... sekotak terus! Adehhhh.... Tapi, hubby mmg ade dpt 2-3 balang dr clients! So, pic ni sbg ganti jerrrr

***Korang buat or beli kuih raye? opss.... Nurul I know u rajinnnn but NOT ME! hahaha

6 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

untung kak nur, dpt gift shantek tu..
kite dpt kurma mb aje, hahahha
tp asben ada wat blk gift ramadhan yg skali tupperware tu.. =)

Nur a.k.a admansyah said...

tu ler pompuan... suke sgt gift2 ni kan? hubby tk amik pot punn... hahaha

Cho Zila said...

OSK!!! OMG... takut terkezut lak kalau kita dapat... ko baca paper harini tok Nik kita no 4 imbuhan tertinggi pengarah di Malaysia tu.. jeles aku...
p/s.. ko amek jer gambartu.. tp tuler kalau der model kecik idakler malu sangatkan.. kalau sendiri2 tu malu gak sikit... kitapun bukan blogger tegarkan..

Nur a.k.a admansyah said...

Muaahaahaa.... kelako btol ko ni

Aku mmgler blogger `idup segan, mati x mahu!' tp ko... fuuhhh... terkezut I tgk comment smp berbelas2 you! Wa Caya sama Lu...

Nurul a.k.a Riko said...

My BFF...

Patutlah masa aku bakar biskut tart nenas malam tadi...tersedak2..ghupa2 ada org sebut nama aku hehehhe.

Every year...dept aku mmg meriah dgn hamper..maklumlah ramai broker yg kasik hamper hehehhe. Bukan nak menunjuk tawwwww...tp mmg kalo time raya...kalo ikutkan...tak payah buat biskut or beli biskut pun tak per cz dapat manyak hamper... tu lar nyer....knowing me ....aku lebih suka buat biskut sendiri...lagik puas...walaupun penat dok tunggu time nak bakar membakar nie...hehehhee

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin utk nko & family.

Insyaallah...nanti lepas raya kita jumpa yer.

Nur a.k.a admansyah said...

InsyaAllah Babe, mudah-mudahan..