Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 29 September 2010

Besday lagi dan...

On last 18/09/2010... we've celebrated my mum's birthday or `Uwan' for 3A! Just a simple celebration (tiup lilin jer..) but really wonderful moment together with mum, dad, my youngest bro and of course... my loving hubby & kids!
Haa... special kan kek nie? hmm.. mmg yummie! It's a blue choc cake... (ekcelli fav 3A-lah hehehe). For the next birthday... ada org dh booking kek nie lagi :)
Negatif version... ibu 3A rajin kali nie... dh lama tak kreatif (or.. takde masa!). I use http://bighugelabs.com/

Pic sephia... Adam tgh suap Tok ayah! (mcm ler harijadi die ekkk? pasan...)


Suap Uwan laks! ekcelli.. becoz my mum cekci sket tu yg I wat blur..

Sketch plak! Aisyah kt Esplanede Kuantan (dulu panggil Benteng) muara sungai.

Black & White...

Senyum malazzz.... (sbnr-nya nie anak die yg amik! Adam ker Aiman ntah..)

Cam tak saper nih??? hehehe... ntah aper version daaa...
Frens... aku kan bercuti 2 hari to clear my leave! (can not c/fwd..) Nanti ku update lagi ya!
Ta Ta.. Tu Tu.. Ti Ti..

No comments: