Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 28 January 2011

Sejuta Cinta

Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya‘tuk selamanya
Mungkin ini sudah suratan

Engkau dan diriku tak bisa bersama
Mungkin ini sudah suratan
Sudah suratan

Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu
Jangan kau pergi untuk melupakan aku
Aku menangis karena hidup tanpamu

Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya‘tuk selamanya

Kowang bagi aku layan lagu nie jap ekkk! syahdu oooo.... Gue minat gilosss ngan Marshanda & Baim Wong nie. Tapi kt TV3... siar kol 2pm so... aku tgk Youtube aje-lah!

Sedihhh ooo.... Sooooorrrrbb!

3 comments:

Nurul a.k.a Riko said...

Waduhhhh! Nko sudah kena angau citer Indon ya? Ya Ampun...!

Aku suka Marshanda nie...dah besar yer..dulu kecik2 comey ajer masa dia berlakon dlm citer Bidadari.Kiut ajer.

Alya's Boutique said...

actually td search kat google taip "kek birthday halal di kuantan"... tup2 kuar link anyah kat atas skali..
hehehe dah lama x bc story kat sini.. happy anniversary. moga jodoh kalian berdua kekal hingga ke akhir hayat..
salam buat kak nurul juga:P

Nur a.k.a admansyah said...

Nurul:
Iyaaa... aku kan geng mak ngko & ngko laks... geng mak aku citer korea! hahaha

Mak Teh:
ehh.. camaner search kek kuar blog i lak nih??? i tak reti wat kek dik oiii...
Tengkiu 4 d wish... awak pun beza 1 year jer kan? InsyaAllah...