Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 22 October 2008

Open House Helmi

Sunday 19/10/08 kami menghadiri Majlis Open House di Kem Kentomen, Jln Ipoh... rumah Helmi ex-office-mate ibu 3A. Pic atas... itu-lah die jejaka Macho siap bersampin lagi. I ingat dah salah majlis... ye-lah musim org kawein ni kan? sib baik betul & tak sesat pun... (ekcelli bernasib baik coz kalau tak nampak sign-board kecik tadi... mesti dah `melalut' gaks!). Cuma tang masuk dlm Kem tur... gue silap cakap bila guard tu tanya..." Cik nak gi umah saper?" Aku pi sebut nama Helmi jer... nama bapak die aku tetiba BLANK! aisey... dlm dok ter-sengihX2 tu, baru aku teringat! "Ooo... rumah Dato' A********, " then depa bg direction! Ellemek... anak Dato' ghope-nye!!! si Helmi nie tak bagitau pun.... so aku main sebut je nama bapak die tur! Maluuu sehh....
Nie ofis-mate gue... Sasya & family with Helmi.
Time makan... Aiman dok kacau ayah die! Geram aku tgk... nak marah, majlis oghang! Adam plak tido atas riba gue... so, gue tenung jer dak nakai nie... die jelir balik kat gue! Grrr...grrr..
Wonderful pic... Adam tgh suap `papadom' kat mulut kakak die. Ohh... lupa nak habaq menu depa nooo... Ada Nasi Beriani & nasi putih, lauk rendang ayam & daging, dalca, papadom & lemang. Saper taknak nasi... Char Kuey Teow pun ada... saper nak baru depa goreng! caya-lah... yg ni best ooo... Pencuci mulut ada ABC (pun buat biler ada org nak), kek lapis (my fav) & buah-buahan. Aku rase cam byk lagi coz aku tak `explore' sumer... Grand gilerr majlis nie dah mcm majlis kawein lak & tukang sediakan mknn pun ramai.... pakai Uniform lagik! (bkn uniform askar tau... maybe persatuan catering Kem Askar dieorg kot!). Kat sejam gak aku dok situ... baru reti nak balik. Thanks Helmi... sbb jemput akak! Thn depan jgn serik jemput kami lagi nooo...

No comments: