Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 19 April 2009

New Toy to 3A!!!

Sblm gue citer pasai mende baghu nie... nak habaq sket yg gue laa nie tgh bz gilerrr! Bz kat tempat keje ler... sapai aku rase kol 6.15(time-up off hour) Xmo balik lagik! Kerja x abih wooo... Nak kata `Share Market' tgh naik... yea jugak but lately aku sibuk ngan seminar & testing lagi. TupX2 nama aku naik utk pi testing hari sabtu ni (smlm ler...) Fyi frens, sejak sebulan lebih dah... hanya 1 saturday jer yg aku free, lain kena gi ofis! Bkn sekejap tur... plg kurang half-day & nasib x baik... full till 5pm. Grrrr..... + letih!

Dah... lupakan pasai bz tur, meh kite tgk apa gadget utk 3A! Zooooomingg....


he..he.. org lain dah berkurun ada mende nie, even PS3 pun dah lama release tapi kami baru `mampu' utk memiliki-nya! err... actually, selama nie aku maleh nak ikut sgt taste dieorg but ntah camaner hubby-ku beriyaX2 nak hadiah-kan PS2 utk Aisyah & Aiman. Aku ikut jer...


Boleh tahan gak rege-nya... RM500 plus + 10 Cd game free... ada Barbie, Power Rangers, Bolt, Undercover, Puzzle (gue pilih nie..)etc


Aiman pose with his new game... Cheeeeeese!


Dan akhir-nyeee.... siapa yg conquer???
*
*
*
*
*
ayah-nya!

6 comments:

Janna Wan Muhammad said...

hahahahhaa...klakar..klakar....
sebanrnyer, ayah dia yg memang dah lama dok berangan nak beli PS2 ni kan? hehehe....

Jue said...

ye laa nur, sebenar yer ayah dia yg nak....kata nk bg kat anak tu, alasan jer....hehehe

PS2 anak sy dah jahanam dah. Masuk ni dh 2 kali rosak. Sekali rosak dh repair...anta kedai, kena rm180 jugak laaaa. 2nd time rosak, papa dia tanak layan dah...maleh dah nak baiki, sbb tak pandai jaga.

Tp tu la, PS2 pon dh murah kan skrg. Kira ok la rm500++. Masa sy beli dulu 1000++, tu pon guna EON kredit, cc tak der maaaa nak swap. Mmg tak penah ada cc pon. Tp insyaalah kalo ada rezeki, ada gak teringin nak sambar PS3, papa dia la yg lebey.....anak2 tu tumpang jer.

re : project cc sy jln mcm besa la nur walaupun tgh heavy mabuk masa tu. gi la tgk blog cc....kebetulan plak, masa tu la lebat kemain order yer....nak tolak syg plak. Luckily hubby cuti pjg masa tu, so...buat kerahan tenaga la kat dia, soh tlg.

****lama tak komen kat blog awk, pjg bejela2 ngarot kali nih, jgn mare erkkkk.

izman said...

tu yg aku malas nak beli ps2, takut aku yg giler.

.:nhalilah:. said...

hahaha.. lastly ayahnyer yg syok main ps2.. nasib baik anak2 kecik lagik tak pandai main games.. huhu.. selamat..

♥ i'me ♥ said...

hoho...ni utk ayahnya atau 3A????? samalha nur..masa mula2 kitorang beli hari tu pun abah diorang yg asyik main.... alasan je nak bg anak sbg hadiah tu... dah paham sgt...

Haziq skarang dah jrg main.. yg tgh sibuk kemaruk, Rafiq lak..dia dah pandai... ishh..jenuh gak nak layan..tapi saya bg main masa weekend je...weekdays tak blh sentuh...kitorang beli hari tu pun harga lebih kurang awak gak..dlm RM600..pastu beli tv khas utk main ni RM400...so, melayang gakla RM1K... skarang ni Haziq demand PSP lak..saya dah bgtau dia, kalau nak PSP, result kena cemerlang... mana blh main bagi mcm tu je kan..kena ada reward..kalau tak nanti diorang tak nak usaha...

.:nhalilah:. said...

akak.. saya tag akak.. :)