Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 28 March 2010

Astro Awani... uolls mmg Bestttt!

Lupakan kisah sedih daku... kite citer kisah hepi plak!

Kali pertama aku jejak kaki kat sini... Wah! mesti kowang gempak kan??? Ingat aku jadi tetamu kat satu segmen Awani ker...tak pun aku gi interview...ye tak? hehehe... Sbnr-nye daku n my colleagues dtg cnie sbb carik client-lahh! Asal-nye... sorang jer yg bukak acc ngan aku, then depa refer lak kt gengX2 dieorg! fuhhh... best tol kau kt sana. Dpt tgk studio yg bace berita Awani, dpt kenal dgn stafX2 kat situ (hampir sumer... n depa veryx2 sporting) AND... yg plg beshhh cekali.... dpt jumpe pembaca berite n big boss skali. Jgn jealous yea.... Dang Suria bukak acc ngan aku!!!

Aku gi sana 2 hari... 1st day, aku ngan my best fren, Sasya.

2nd day... kami bertiga dgn mamat macho nie, Kassim. Die dak dak baru kt dept kami so... dpt ler die blajar camaner nk jumpe client and find more after this!

Dipendekkan stori... aku sronok banget n kalo bulih... rase nk pi Astro lain jugak utk dpt-kan acc utk my co. But... the most important reason kami suka MARKETING becoz... takyah dok ofis! jenjalan... amik angin kt luaq even though fenattt!

2 comments:

Nurul a.k.a Riko said...

Laling...'kunun' ler my HEARTTHROB..ehem..ehem.. Faizal Tahir nk buka a/c ngan nko...sila ler bawak aku sekali tawwww (read: aku mmg x malu nak mengofferkan diri aku nie...cheee..wahhhhh)

sila beli cd adrenalin yg 'ori' tawww...(furgghhh siap promosi lagik tu...jgn marah tuan umah yg cun melecun...wakaakkakaka)

Nur a.k.a admansyah said...

Mesti aku ingat punye...

Di mana ada nama FT, di situ terpahat-nya namamu RIKO!

hehehehe....